053-3538038

מצבר לאופל

החלפת מצבר לאופל עד הבית – ממשיכים לנסוע

מרגישים מרוקנים? אין דבר יותר מאכזב מלגלות שיש בעיה במצבר והרכב לא מניע. נדמה שרק אתמול החלפתם מצבר, ואתם לא מבינים למה זה קרה. מהן התקלות הנפוצות שיש במצברים, והאם יש לכך סימנים מוקדמים? איזה מצבר לאופל מומלץ לרכוש, וכמה זה צפוי לעלות? אל תתרוקנו לגמרי כי ריכזנו לכם את כל המידע הדרוש.

 

רוצים להחליף מצבר לרכב Opel?

תוך 30 דקות נהיה אצלכם – פריסה ארצית

התאמת מצבר איכותי לכל דגם של אופל

החלפה באמצע הכביש או הגעה עד הבית

מחירים הוגנים לכל כיס

 

להחלפת מצבר מעכשיו לעכשיו חייגו:

053-353-8038

מצבר לאופל

 

איזה מצבר מתאים לOpel – יתרונות וחסרונות

מצברים מומלצים לרכב אופל מאפיינים יתרונות חסרונות
מצברי שנפ תוצרת ישראלית, פריסה רחבה אמינות, עמידות, במשך שנתיים לפחות ללא תקלות, מספקים שירות ואחריות מהחברה עלויות מעט גבוהות ביחס לחברות אחרות, תלוי במצב התחרות בשוק
מצברי בוש חברה גרמנית מותג ידוע מספקים אחריות לטווח הארוך, עמידות לאורך זמן ללא תקלות, אינם דורשים תחזוקה, רמת גימור מעולה מחירים גבוהים יותר מחברות אחרות
וולטה חברה גרמנית גדולה וותיקה עמידות לאורך שנים, המצבר פורק את עצמו בצורה איטית יותר מאחרים, אין חשש מתקלות מפתיעות, מוצר אמין עם אחריות נדרשת תחזוקה וניקיון מפני קורוזיה

 

איך מחליפים מצבר לרכב אופל ומה כדאי לעשות לפני?

מטעינים את המצבר לפני שמחליטים על ההחלפה – לפני שאתם רוכשים מצבר חדש לרכב, כדאי לנסות להטעין את הישן בעזרת זרם חשמלי מתאים. אם הוא לא חוזר לחיים, סימן שצריך להחליף לחדש.

רוכשים את המצבר המתאים – לרכבי האופל יש דגמים שונים, כאשר לכל רכב יש נפח מנוע שונה. יש להתאים את סוג המצבר בהתאם לסוג הרכב הספציפי, בהתאם למידות המצבר וכמה אמפר דרוש.

מחליפים את המצבר – ניתן להחליף מצבר לבד, בתנאי שיש לכם את הידע והניסיון המתאים. אם אתם לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים, ניתן להגיע למוסך רכב, מוסך חשמלאי רכב, או להזמין שירות שמגיע עד אליכם הביתה דרך חברת מצברים נט.

 

מהן התקלות הנפוצות שיש למצבר?

בלאי והתיישנות – תוחלת החיים של המצבר היא כ-3-4 שנים בלבד, גם אם אתם לא נוהגים יותר מדיי ברכב. המצבר מכיל חומצה עם חיי מדף זמניים, וברגע שתם זמנם, זה בהחלט יגרום למצבר להפסיק לעבוד.

התחממות יתר – המצבר זה בעצם סוללה, וכמו כל סוללה שמתחממת יתר על המידה, זה יכול לפגוע ביכולות שלה עד כדי תקלה והשבתה. בימים לוהטים במיוחד, חלקי הרכיבים יכולים להתפרק ואף להימס.

ווסת תקול – תפקידו של הווסת לווסת את כמות המתח שהמצבר מקבל מהאלטרנטור. אם ישנה תקלה בווסת, יגיע פחות או יותר מדיי מתח למצבר וזה יגרום לתקלה.

 

 המצבר הלך? 4 סימנים המעידים על כך שהמצבר נגמר

1. קושי בהתנעת הרכבהרכב לא מתניע, נשמע רעש של תקתוקים בעת ההתנעה.

2. נורית אזהרה – ברכבים מסוימים נדלקת נורית אזהרה בלוח המחוונים המעידה על כך שיש בעיה במצבר (סימן של סוללה עם פלוס ומינוס בצבע אדום).

3. אין אספקת חשמל לרכב – הפנסים לא עובדים, הרדיו או מערכת המולטימדיה לא עובדת, האורות לא נדלקים או מהבהבים, קושי לפתוח את החלונות.

4. מזגן לא מקרר – זה אמנם יכול להעיד על תקלה שנגרמת מסיבה אחרת, אך אם יש לכם תסמינים נוספים זה ככל הנראה נובע ממצבר חלש או גמור.

 

כמה עולה מצבר לאופל כולל החלפה?

סוגי מצבר לאופל טווח מחירים
מצבר שנפ 55 אמפר כולל החלפה עד הבית או בכביש 460-570 ₪
מצבר שנפ 60 אמפר כולל התקנה עד בית הלקוח או באמצע הכביש 460-560 ₪
מצבר שנפ 66 אמפר כולל אחריות מלאה ל-12 חודשים 570-650 ₪
מצבר בוש 60 אמפר – מותג גרמני עם אחריות היצרן לשנתיים 540-660 ₪
מצבר ורטה 55 אמפר כולל התאמת מצבר לדגם הרכב שלכם 640-750 ₪
מצבר ורטה 60 אמפר מותאם במיוחד לרכבי אופל 610-720 ₪

 

0/5 (0 Reviews)
דילוג לתוכן