מצברים בבת ים

//מצברים בבת ים
מצברים בבת ים 2018-05-23T13:23:45+03:00

מצברים בבת ים

נתקעתם באמצעו של כביש סואן בינעירוני ללא מצבר? הרכב לא מניע ואתם ממהרים מאוד לצאת לעבודה ולפזר את הילדים במוסדות הלימוד? אל דאגה! מצברים נט היא הפתרון האולטימטיבי לבעיה שלכם! מצברים נט היא חברה בעלת ותק של כ-15 שנים , במהלכן צברה החברה מוניטין גובה ביותר ולקוחות רבים מרוצים שנהנים מאוד מהשירות ומהמקצועיות של החברה. הצוות שלנו מקצועי ביותר ואוהב את העבודה שהוא עושה, אנו עושים הכול כדי שהלקוח יהיה מרוצה ויחזור שוב ושוב להיעזר בשירותי החברה.

השירותים שלנו

אצלנו במצברים נט תקבלו מגוון שירותים הקשורים לתחום המצברים לרכב. אנו מספקים שירות של החלפת מצברים בפריסה ארצית נרחבת, בערים כמו: בת ים, חולון, פתח תקווה, יבנה, חולון ועוד רשימה ארוכה של ערים ומקומות שונים ברחבי הארץ אך בעיקר באזור המרכז, בהם אנו מבצעים שירות של החלפת מצברים. לכן, גם אם נתקעתם  בכביש באמצע יהוד, נציג מטעמנו יבוא לחלץ אתכם ולהחליף לכם את המצבר.

החלפת מצברים עד הבית

וכאן אנו מגיעים לשירות נוסף מבית מצברים נט, אנו מבצעים החלפת מצברים עד הבית או לחילופין עד המקום בו נמצא הלקוח עם הרכב התקוע… לקוחות שלנו מספרים שמצברים נט הגיעו להחליף להם מצבר לרכב כאשר נתקעו באמצעו של כביש מספר 1 הסואן בדרכם למרכז. שירות החלפת מצברים עד הבית יעיל מאוד כאשר נתקעים באמצע הדרך או כאשר לא מתחשק לכם לצאת עד אלינו אלא שאנו נגיע אליכם.

אנו מבצעים החלפת מצברים בבת ים ובאזורים נוספים, לא רק ברכבים אלא גם באופנועים, קטנועים ומשאיות.

למה לבחור דווקא במצברים נט?

  • שירות הוגן ואחראי – השירות שלנו הוגן ואחראי, אנו עושים הכול כדי שהלקוח יצא מרוצה ואכן לקוחותינו חוזרים אלינו שוב ושוב בעת הצורך.
  • מצברי איכות – אנו מחליפים מצברי איכות בלבד, כך שהלקוח יכול להיות רגוע שקביל מצבר איכותי ביותר.
  • מחירים הוגנים – אנו מציעים ללקוח הצעת מחיר הוגנת במיוחד לאור התמורה שהוא מקבל: מצבר איכותי שיחזיק מעמד לכמה שנים הקרובות ללא בעיות

אתם מוזמנים להחלים אצלנו מצברים בבת ים ובכל רחבי הארץ!

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ונחזור אליכם בהקדם!

    0/5 (0 Reviews)
    דילוג לתוכן