053-3538038

מצבר לרכב בראשון לציון

מצבר לרכב בראשון לציון אצלכם תוך זמן קצר במיוחד

התפקיד החשוב של המצבר בכל רחב מחייב הקדשת תשומת לב רבה לבחירתו. אנחנו מציעים מצברים של החברות האיכותיות ביותר בתחום, ולא פחות חשוב, ייעוץ מקצועי. אם אתם לא בטוחים מהו המצבר הנכון עבורכם, נשמח לעזור לכם להבין מהם היתרונות והחסרונות של כל אופציה, וכמובן לספק לכם מצבר לרכב בראשון לציון בכל מקום ובזמן קצר.

 

מחפשים שירותי החלפת מצבר בראשל"צ?

נגיע אליכם תוך חצי שעה!

מחיר פצצה – אפשרות לקנות מצבר בחנות

התאמת מצברים לכל סוגי כלי רכב

זמינות 24 שעות ביממה

 

לייעוץ ורכישת מצבר עם אחריות חייגו:

053-353-8038

מצבר לרכב בראשון לציון

 

למה להזמין מצברים בראשון לציון אצלנו?

* החברות הבכירות בתחום – אנחנו משווקים רק את מוצרי שנפ, וולטה, ורטה, טיטניום וחברות אחרות שמשקיעות משאבים רבים במחקר ובפיתוח מצברים טובים יותר ויותר.

* הדגמים החדישים ביותר – כל מצבר שתקבלו מאיתנו פועל בטכנולוגיות מתקדמות וברמת עמידות מרבית.

* מחירים אטרקטיבייםמצברים נט היא ההוכחה שאפשר למצוא מצברים בזול בראשון לציון בלי לוותר על רמת הביצועים.

* מצבר שמגיע אליכם – השירות שלנו כולל הגעה עד הבית (או כל מקום אחר בראשון לציון שהרכב נמצא בו).

* מהירות – אנחנו מתחייבים כאמור על הגעה בזמן קצר ככל האפשר. הזמינות שלנו גם נרחבת: 24/6, כלומר בכל שעה בכל יום חוץ מבשבת.

 

איך תדעו איזה מצבר מומלץ לרכב שלכם?

1. ספר הרכב – בספר הרכב תמצאו מידע מפורט לגבי נתוני המצבר: המטען החשמלי (אמפר), המתח החשמלי (וולט), זרם ההתנעה (CCA), מידות פיזיות (אורך, רוחב, עומק). כל אלה הם הבסיס לבחירה.

2. המלצות של חברים – אם אתם מכירים מישהו עם רכב כמו שלכם, תוכלו להתייעץ איתו לגבי המצבר שמותקן אצלו ברכב. חשוב לזכור שאם יש דגם שונה, או אפילו שנת ייצור שונה או נפח מנוע אחר, ייתכן צורך במצבר אחר לגמרי.

3. ייעוץ מקצועי – אנחנו נעזור לכם למצוא מצבר מומלץ בראשון לציון בהתאם לדגשים החשובים לכם ולמסגרת התקציב שלכם.

 

מצברים בראשון לציון לכל הדגמים הפופולריים במחיר אטרקטיבי

חנות מצברים בראשון לציון מציעה באופן טבעי מצבר לכל דגם פופולרי של כלי רכב. בטבלה הבאה מפורטים המחירים אצלנו למצברים המבוקשים ביותר (למחירון מצברים מלא לחצו כאן):

כלי הרכב עוצמת המצבר המחיר
מרצדס C קלאס מצבר 70 אמפר החל מ-550 ש"ח
רכבי סובארו מצבר 65 אמפר החל מ-500 ש"ח
ניסאן ג'וק / קשקאי מצבר 60 אמפר החל מ-440 ש"ח
סוזוקי אלטו מצבר 40 אמפר החל מ-380 ש"ח
סאן יאנג SYMPHONY 125 מצבר 9 אמפר החל מ-329 ש"ח

 

האם כדאי לקנות מצבר משומש לרכב?

מצברים משומשים בראשון לציון נמכרים במחיר נמוך יותר משמעותית בהשוואה למצברים החדשים. הבעיה היא שהם מגיעים בלי אחריות (אין דרך לתת אחריות למצבר שכבר השתמשו בו), ומן הסתם הם לא יחזיקו מעמד כמו מצבר חדש. מצד שני למי שרוצים להתנהל לפי עקרונות הקיימות, מצבר יד 2 הוא בחירה נכונה.

 

מצבר עד הבית בראשון לציון – שירות מהיר ומקיף

* בדיקה מקצועיתבודקים את המצבר הקיים, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאכן נדרשת החלפה (יש מקרים שבהם בעלי רכב מאמינים שהמצבר גמור, אבל התקלה היא ברכיב אחר, ולפעמים רק צריך להטעין את המצבר).

* החלפה בטוחה וזריזה – בלי שאתם תצטרכו להתאמץ. קחו בחשבון שכל החלפת מצבר בראשון לציון מחייבת מיומנות, ובמקרים רבים המצבר הוא פריט כבד מאוד.

* אפשרות להגיע אלינו – בנוסף לשירות עד הבית תוכלו כמובן להגיע אלינו לחנות. חשוב להדגיש שלחנות שעות פתיחה סטנדרטיות, ואילו השירות עד הבית ניתן 24 שעות ביממה (פרט לשבתות וחגים).

 

איך להאריך תוחלת חיים של מצבר למשאית בראשון לציון?

1. רכישת מצבר איכותי – המשוואה פשוטה: כל מצבר לרכב בראשון לציון שמיוצר ע"י חברה כמו בוש, ורטה, וולטה וכו' הוא מצבר שמחזיק מעמד זמן רב יותר.

2. תחזוקה מוקפדת – בחלק מהמצברים נדרשת הקפדה על שגרת תחזוקה, ובפרט מילוי מים מזוקקים בתאים הרלוונטיים במצבר. בכל מקרה מומלץ לנקות חלודה מהקטבים, ואם אתם לא רוצים לבזבז זמן על תחזוקה יש דגמים מתקדמים שיחסכו לכם את הטרחה.

3. ניתוק המצבר – אם המשאית צפויה לעמוד לפרק זמן של שבוע ומעלה, כדאי לנתק את המצבר ולאחסן אותו במקום מאוורר ולא חשוף לשמש.

 

מצבר לאופנוע בראשון לציון – איכות מנצחת

אצלנו תמצאו גם מבחר רחב של מצברים לקטנועים ואופנועים, כולל אופנועים כבדים. המצברים הם של חברות כמו שנפ או FULBAT, כך שאתם יכולים לסמוך עליהם בלב שלם, גם כשהאופנוע נמצא בשימוש אינטנסיבי וכך גם המצבר כמובן. לבחירתכם מצברים פתוחים, מצברים אטומים ומצברי ג'ל.

 

1/5 (2 Reviews)
דילוג לתוכן