053-3538038

מצבר לטרקטורון

מצבר לטרקטורון שיעבוד עבורכם שנים רבות

טרקטורון מספק לבעלים שלו שעות רבות של אדרנלין וסיפוק. טרקטורונים הם גם כלי עבודה יעילים להפליא לשלל מטרות. לא משנה מהו השימוש שלכם בכלי, בכל מקרה אתם חייבים מצבר איכותי. אצלנו תמצאו גם מצברים מובחרים של יצרניות מובילות, וגם מידע רלוונטי שיעזור לכם לבחור נכון מצבר לטרקטורון שלכם.

 

מחפשים מצבר אמין וחזק לטרקטורון?

הגעתם למקום הנכון! התאמת מצבר כולל החלפה

מצברים מקוריים לטרקטורוני אקסס ופולריס

מותגים מובילים של מצברים – איכות ללא פשרות

שירות בפריסה כלל ארצית

 

להזמנה דחופה חייגו:

053-353-8038

 

מצבר לטרקטורון

 

למה אסור להתפשר על האיכות של מצברים לטרקטורונים?

* עבודה מתמשכת – בניגוד למצבר לרכב שאמור לספק כוח בתחילת הנסיעה ולאחר מכן הוא נטען על-ידי המנועה, מצבר לטרקטורון נדרש לספק כוח מתמשך.

* תנאי שטח מאתגרים – טרקטורונים מתמודדים באופן קבוע עם תנאי שטח שעשויים להיות מאתגרים מאוד. בהתאם המצבר חייב לעמוד בקפיצות, רעידות, טלטלות וכו'.

* מקסימום ביצועים – כדי שתוכלו ליהנות באמת מהטרקטורון שלכם, ובראש שקט, כדאי שהמצבר יהיה כזה שמספק לו את החשמל הדרוש בכל רגע ורגע.

 

הסוגים השונים של מצברים לטרקטורוני פולריס – יתרונות וחסרונות

* מצבר חומצת ג'ל – מצבר חזק, אמין וכזה שיעבוד עבורכם שנים רבות. החיסרון של מצברי חומצת ג'ל הוא שאי אפשר למלא אותם. כלומר, אם המצבר מתייבש (למשל כי לא השתמשתם בטרקטורון תקופה ארוכה), אין ברירה אלא להחליף אותו.

* מצבר רטוב – מצבר שפועל על בסיס מים (מזוקקים). אם בחרתם את הסוג הזה של מצבר לטרקטורון פולריס שלכם, תוכלו למלא אותו במים מחדש אם הוא התייבש, וכך הוא יחזור לחיים.

* מצבר AGM – מצברים עוצמתיים במיוחד לרכבי שטח, כולל טרקטורונים. במיוחד מומלץ מצבר AGM לטרקטורון שמשמש לעבודה.

 

מצבר לטרקטורון אקסס – מה מומלץ?

לטרקטורוני אקסס מומלצים מצברים של שנפ, פולבט, Yuasa או FVP. חשוב לשים לב שלדגמים שונים של היצרנית הוותיקה והמוכרת – TE300, SP400, AX650 וכו' – מתאימים מצברים שונים. אנחנו נשמח לייעץ לכם לגבי המצבר לדגם הספציפי שלכם, לאופי השימוש בטרקטורון ולמסגרת התקציב.

 

מצברים לטרקטורונים במחירים משתלמים במיוחד

דגם הטרקטורון מטען חשמלי מחיר פרטים
פולריס ספורטסמן טורינג 850 30 אמפר החל מ-600 ש"ח מצבר 30 אמפר לטרקטורון עם אחריות
ימאהה YFZ450R 7 אמפר החל מ-420 ש"ח עדיף מצבר ליתיום
קוואסאקי מיול 18/22 אמפר החל מ-480 ש"ח מצבר ייעודי לעבודה ממושכת במיוחד
סוזוקי 280 סמ"ק 12 אמפר החל מ-450 ש"ח מצבר של שנפ או Yuasa

 

איך תאריכו את תוחלת החיים של המצבר בטרקטורון שלכם למקסימום?

1. רמת נוזל מדויקת – מומלץ לבדוק לפחות באופן קבוע את רמת המוזל במצבר, ובפרט לפני רכיבה שצפויה להיות ממושכת. במידת הצורך המים שמוסיפים הם מים מזוקקים.

2. הסרת קורוזיה – פעם בשבועיים חשוב לנקות קורוזיה מהקטבים של המצבר ומהכבלים. השתמשו במברשת שאינה ממתכת ובמים חמימים.

3. ניתוק המצבר – אם הטרקטורון לא בשימוש לפרק זמן ארוך, נתקו את המצבר ואחסנו אותו במקום מוצל.

4. הגנה מפגעי מזג אוויר – גם את הטרקטורון עצמו כדאי לאחסן (באופן קבוע) במקום שאינו חם מדי ולא קר מדי, וכך להגן עליו ועל המצבר.

5. בדיקות – מכשיר בשם מולטימטר יעזור לכם לבדוק באופן קבוע את המצבר, ולזהות מראש כל ירידה בתפקוד. המולטימטר מודד גם קיבולת וגם מתח. שימו לב: אם יש לכם מצבר לטרקטורון 12v, המתח שלו צריך להיות בין 12.6 וולט ל-12.8 וולט.

 

למה להזמין מצבר לטרקטורון דרכנו?

מצברים נט מספקת מצברים באיכות גבוהה מאוד לכל סוגי הטרקטורונים הנפוצים, ומתחייבת גם למצוינות בשירות. כחלק מכך אנחנו מגיעים עד אליכם, בזמן קצר וגם בשעות הלא שגרתיות. מוזמנים ליצור קשר ונעזור לכם למצוא מצבר לטרקטורון שיעבוד עבורכם בכל תנאי ובכל מצב, ואם תרצו גם נבצע עבורכם את ההחלפה בזריזות ובבטחה.

 

5/5 (1 Review)
דילוג לתוכן