הכוח המניע של רכבי השטח

//הכוח המניע של רכבי השטח

הכוח המניע של רכבי השטח

אף אחד מאיתנו לא רוצה להתעורר בבוקר ולגלות שהרכב שלו לא מניע, זה תמיד מקלקל את התוכניות וגורם לך לחשב את מסלול יומך בדר מחודש. קל וחומר כשזה רכב השטח שלך, רכב האמור לתת ביצועים מרשימים ונסיעה בתנאי דרך בלתי רגילים.

הכוח של רכב השטח שלך

המצבר הוא הכוח המניע את המערכת החשמלית ברכב השטח שלך, הוא אחראי בין היתר על הדלקת האורות, על הפעלת הצופר, על המזגן, על הרדיו וכמובן על הנעת הרכב.
בדרך כלל, המצבר לא נגמר ברגע אחד והוא נותן את אותותיו זמן מה לפני ששובק חיים, פתאום תתחיל להבחין בקושי בהפעלת מערכות חשמליות או בעוצמה חלשה יחסית של הפעלתן וכמובן, תתקל בקושי בהנעת הרכב ותזדקק לעזרה בהנעה באמצעות כבלים המתחברים למצבר של רכב אחר.
הטיפול במצבר חשוב מאוד בכל רכב, קל וחומר במצברים לרכבי שטח שהם רכבים גדולים יותר, מסיבים יותר, חזקים יותר הזקוקים לכוח מניע גדול יותר כדי לתת תפוקה מירבית ולאפשר להנות מחוויית נסיעה  איכותית בשטח.

שני מצברים לרכב השטח

ישנם נהגים המעדיפים לחבר שני מצברים לרכב השטח שלהם ממספר סיבות העיקריות שבהן הן:

חשש מהיתקעות בשטח – שלא כמו בעיר, שם שירות החלפת מצברים זמין ברגע. בשטח זה מסובך יותר ונגיש פחות ולכן, כדי לא להיתקע בשטח בלי יכולת להניע, ישנה אפשרות לחבר שני מצברים לרכב השטח שלך.

תנאי שטח טובים יותר – ההימצאות בשטח דורשת שימוש נרחב יותר במערכות החשמליות של הרכב. זמן רב יותר של הפעלת המזגן, הרדיו והדלקת האורות גם כאשר הרכב לא מונע. כשיש מצבר אחד- חשוב להשכיל ולהשתמש בו בחוכמה כדי לא להיתקע בשטח אך הימצאותם של שני מצברים ברכב השטח מאפשרת גמישות גדולה יותר ותנאי שטח טובים יותר.

בכל מקרה, חשוב לבצע התקנת מצבר או מצברים לרכב השטח שלך על ידי מתקין מורשה, מקצוען ומיומן כדי למנוע תקלות קלות או חמורות העלולות להיגרם כתוצאה מהתקנה לא טובה של מצבר ברכב השטח שלך.

0/5 (0 Reviews)
By | 2018-06-19T14:44:57+03:00 אפריל 19th, 2018|בלוג מצברים|
דילוג לתוכן