053-3538038

התאמת מצבר לרכב

התאמת מצבר לרכב – תוך פחות משעה יש לך מצבר חדש

לא כל המצברים נוצרו שווים, וכמו בבגדים, גם להם יש ״מידות״ שצריך להתאים לסוג הרכב. לדוגמה, מצבר למשאית עם 180 אמפר לא יתאים לרכב פרטי שזקוק למצבר 60 אמפר.

כדי שהרכב שלכם יוכל להתניע את עצמו ולהפעיל את רכיבי האלקטרוניקה כמו שצריך, חייב לספק לו את המצבר הנכון עבורו, ואנחנו בחברת מצברים נט נסביר לכם כעת איך עושים את זה ואיזה מצבר מתאים בדיוק לרכב שלכם.

 

איך להתאים מצבר לאוטו שלכם?

אנחנו כאן כדי לעזור לכם

התאמת מצבר לפי גודל, רמת אמפר ועוד…בחירת 

מחירים הוגנים לכל כיס

נגיע לכל מקום בישראל תוך 30 דק'

 

לבירורים ורכישת מצבר חייגו:

053-353-8038

התאמת מצבר לרכב

 

למה כל רכב צריך מצבר משלו?

יש כמה גורמים עיקריים שמשפיעים על סוג המצבר שהרכב שלכם צריך, וככל שהמנוע של הרכב עוצמתי יותר, כך הרכב יצטרך מצבר חזק יותר:

1. גודל המצבר: צריך למדוד את האורך והרוחב של המקום המיועד למצבר כדי לדעת איזה גודל מצבר מתאים לרכב. בדרך כלל, ככל שהגודל של המצבר גדול יותר, כך מדובר במצבר חזק יותר.

2. רמת אמפר (Ah): האמפר מכתיב את הקיבולת של המצבר, כלומר למשך כמה זמן הוא יכול לעבוד. ככל שהמספר הזה גבוה יותר, זה אומר שהמצבר יכול לספק זרם נמוך לרכב למשך זמן רב יותר, או זרם גבוה יותר למשך זמן קצר.

3. רמת קיבול רזרבי (RC): הקיבול הרזרבי קובע כמה זמן המצבר יוכל לעבוד בעזרת זרם מינימלי כשהרכב לא מונע. זה חשוב בעיקר למקרים שבהם יש תקלה באלנטרנטור או שהוא לא פעיל, והרכב מונע רק על ידי המצבר.

4. מתח התנגדות (CCA): המדד הזה מציין את כוח ההתנעה של המצבר במזג אוויר קר (פחות מ-18 מעלות).

 

אילו סוגי מצברים לרכב קיימים?

פרט למידע הטכני שהצגנו ושקיים בכל מצבר, ישנם סוגים רבים ושונים של מצברים, וגם זה צריך להיות שיקול כאשר בוחרים מצבר לפי סוג הרכב שלכם. נתרכז כאן ב-3 סוגים עיקריים שאנחנו ממליצים לכולם להכיר ולהבדיל ביניהם:

1. מצבר עופרת חומצה

זה המצבר הפשוט והנפוץ ביותר, וכך גם הזול ביותר. למעשה, הרכב שלכם ככל הנראה לא זקוק ליותר מזה, אך יש לו כמה חסרונות שהופכים את המצברים האחרים לעדיפים על פניו, ביניהם משקל כבד, צורך בתחזוקה קבועה ותוחלת חיים קצרה יחסית.

2. מצבר ג׳ל פריקה עמוקה

במצבר הזה החומצה נמצאת במצב צבירה ג׳ל, והיתרון העיקרי שלו זה שהוא לא דורש תחזוקה. ישנם גם מצברי Spill Proof שכאלה, אשר נחשבים לבטוחים יותר מאחר שהם מונעים נזילה של החומצה החוצה במקרה של תאונה.

3. מצבר AGM

גם המצבר הזה אטום לחלוטין ואינו דורש תחזוקה, ולרוב הוא מותאם למערכות Start&Stop. הוא עמיד מאוד גם במצבים של התנעות חוזרות ונשנות וטמפרטורות קיצוניות, ואורך החיים שלו גבוה פי 5 מזה של מצברים אחרים.

 

איך יודעים איזה מצבר מתאים לרכב?

כפי שכבר הבנתם, הבחירה במצבר תלויה כמעט בעיקרה ברכב שלכם ובצרכים שלו, אך ביכולתכם לבחור את סוגו. לפיכך, עליכם קודם כל למצוא את המצבר שמתאים לרכב שלכם, ולאחר מכן תוכלו לשקול איזה סוג מתאים גם לכם. באופן כללי עליכם לבדוק בספר הרכב כדי להבין מה המדדים הנכונים של המצבר של הרכב שלכם.

מעבר לכך, תוכלו להתייעץ עם טכנאי מצברים ולברר איזה סוג של מצבר יתאים לכם באופן אישי. מאחר שיש סוגים רבים ושונים, תמיד כדאי להתייעץ, וזה לא עולה כסף, אז חבל שלא לעשות את זה.

 

מי יכול לספר לי איזה מצבר מתאים לרכב שלי?

אם בטעות נפטרתם מהספר של הרכב שלכם או שאתם לא מוצאים אותו, אל תדאגו, כי יש אנשי מקצוע רבים שיכולים לסייע לכם להבין איזה מצבר הוא הכי טוב עבורכם:

מכונאי רכב: מכונאי במוסך יוכל להסביר לכם איזה מצבר נדרש לרכב שלכם, לכן אם שלחתם את הרכב למוסך, כדאי לשאול על הדרך ולרשום את המידע הזה במקום נגיש, כך שלא תשכחו אותו.

סוכנות רכב: אם עדיין יש אחריות על הרכב שרכשתם, תוכלו לא רק לשאול איזה מצבר נדרש לרכב שלכם, אלא גם להחליף אותו במידה וישנה תקלה.

טכנאי מצברים: זהו איש מקצוע שעבודתו כוללת טיפול במצברים והחלפתם. תוכלו ליצור איתנו קשר ולהתייעץ עם טכנאי מצברים בנוגע למצבר שנדרש לרכב שלכם.

אתרי משווקי מצברים: תוכלו להיכנס לאתרים של חברת שנפ או וולטה, לחפש את הדגם של הרכב שלכם וכך למצוא את סוג המצבר שמתאים לו. שימו לב עם זאת שתהיו מוגבלים בתוצאות רק למצברים שהחברות האלה משווקות, וזה לא משקף את מכלול האפשרויות שלכם.

 

התאמת מצבר לפי רכב כולל הגעה עד הבית

אם מה שנדרש לכם זה לא רק להבין איזה מצבר הרכב שלכם צריך, אלא גם להחליף אותו, הכי כדאי ליצור קשר עם טכנאי מצברים שיודע איך להחליף מצבר ולהזמין אותו כבר למקום שבו אתם נמצאים.

לא רק שטכנאי מקצועי יוכל להסביר לכם איזה מצבר הוא הנכון לרכב שלכם, אלא שהוא גם יוודא זאת על המקום ויבדוק שהמצבר אכן עובד כמו שצריך ושאתם מוכנים לצאת לדרך. זוהי הדרך הבטוחה והנוחה ביותר להתאים מצבר לרכב – בלי שתצטרכו לנסוע לשום מקום או לחכות זמן רב, והטכנאים שלנו יכולים להיות אצלכם תוך פחות משעה.

 

כמה עולה התאמת מצבר לרכב כולל החלפה?

המחיר הזול והמשתלם ביותר להתאמת מצבר שתוכלו לקבל דרכנו הוא החל מ-380 ש״ח, וזה כולל הגעה עד אליכם והחלפה. המחיר יעלה בהתאם לסוג המצבר שנדרש לכם, כשאתם תוכלו לבחור אותו, אך כאמור תהיו מוגבלים במידה מסוימת לפי הצרכים של הרכב שלכם. תוכלו לקבל מאיתנו הצעת מחיר ללא התחייבות עוד לפני ההגעה אם רק תספרו לנו באיזה דגם רכב אתם נוסעים. אנחנו במצברים נט זמינים עבורכם בכל יום ובכל שעה.

 

0/5 (0 Reviews)
דילוג לתוכן