מצברים למשאיות – חשוב שתדעו

//מצברים למשאיות – חשוב שתדעו

מצברים למשאיות – חשוב שתדעו. כל בעל עסק מכיר בצורך ההכרחי במשאיות ובכך שהן הכוח המניע של השוק לצורך העברה של סחורה מיוצרת או מיובאת ממקום למקום. מה חשוב שתדעו על מצברים למשאיות?

משאית, בהגדרתה המקצועית, היא כלי תחבורה כבד המשמש לצורך הובלת סחורות וציוד. למשאיות גדלים וצורות שונות אך ברב המקרים המשאיות יהיו גדולות יותר מרוב כלי הרכב הנוסעים לצידן על הכביש.

מבנה המשאית:

קבינה – תא הנהג

מרכב – השלדה של המשאית המחזיקה את תא הנהג, המנוע, מכלי הדלק, הצירים, התמסורת והגלגלים

המכולה – ההתקן של המשאית שבתוכו או עליו מעמיסים את הציוד, הסחורה או המטען.

מצברים למשאיות

כמובן שכמו לכל כלי רכב אחר המונע באמצעות דלק, חלק חשוב במערכת המשאית הוא המצבר.

כל עסק, קטן בינוני או גדול אם יש לו צורך לשנע סחורה מיוצרת או מיובאת ממקום למקום, זקוק למשאית לצורך כך. התאמה נכונה של מצברים למשאיות תשמור על אורך החיים של המצבר וכן תאפשר נהיגה בטוחה ויעילה לאורך זמן. מצברים למשאיות אינם שונים ממצברים לכל כלי רכב אחר במהותם. אולם חשוב לשים מספר דגשים על רכישה מתאימה של מצברים למשאיות.

על מה חשוב לשים דגש ברכישה של מצברים למשאיות?

משאית מטבעה היא כלי רכב כבד ומיועד לעבודה מאומצת, פעמים רבות מועמסת על מכולת המשאית סחורה רבה וכבדה ועל המשאית להיות מסוגלת לנייד אותה בכבישים ממקום למקום. התאמה של מצבר איכותי מיצרן מוכר ובעל שם עולמי ובטכנולוגיה המתאימה לאקלים הישראלי תבטיח כי המצבר יעבוד בצורה ראויה גם תחת תנאים קשים ועבודה מאומצת.

בדקו התאמה במספר פרמטרים:

אמפר – מהו קיבול האמפר ל20 שעות לו נדרש המצבר של המשאית שלכם?

מידות– מהם המידות המדויקות של המצבר המתאים למשאית שלכם? שימו לב לאורך רוחב וגובה.

מתח וולט – מהו מתח הוולט הנדרש?

בנוסף חשוב שתשימו לב לאחריות הקיימת על המצבר וכי היא ניתנת לכם מהיבואן עצמו ושוב כפי שהזכרנו שיתאים לתנאי הנסיעה גם תחת עבודה מאומצת בחום הישראלי. מצברי עופרת חומצה לדוגמה, הינם מצברים למשאיות מתאימים שיעשו את העבודה כמו שצריך.

התאמת המצבר למשאית חשובה לצורך נסיעה בטוחה ולשמירה על אורך חיי המצבר.

0/5 (0 Reviews)
By | 2018-06-20T11:11:46+03:00 יוני 20th, 2018|בלוג מצברים|
דילוג לתוכן