מצברים לרכבי שטח ? לנסוע בכל מקום!

//מצברים לרכבי שטח ? לנסוע בכל מקום!

מצברים לרכבי שטח ? לנסוע בכל מקום!

רכבי שטח הם כלי רכב ייחודיים, אשר מיועדים לנסיעה שאיננה נסיעה חלקה ורגילה בכבישים סלולים, אלא דווקא בדרכים לא סלולות, כמו שבילי עפר, שדות וכדומה. רוב רכבי השטח, עם זאת, מאפשרים גם נסיעה בכבישים סלולים בצורה טובה. רכבי שטח הם רכבים חזקים מאד, אשר מכילים בתוכם טכנולוגיות שונות אשר מאפשרות את הנסיעה בתנאי שטח, כמו למשל אפשרות של הנעה כפולה, אשר מאפשרת נסיעה של הרכב גם כאשר חלק מן הגלגלים אינם מקבלים אחיזה מלאה ברצפה. החלקים השונים של רכבי שטח חזקים יותר מאשר אלה שנמצאים ברכבים רגילים. כך, למשל, מנוע של רכב שטח יהיה גדול וחזק יותר מזה של רכב רגיל; תיבת ההילוכים תהיה חזקה יותר, ותאפשר העברה של הכוח לצד אחד בלבד של הגלגלים, במקרה הצורך; הגלגלים יהיו גדולים יותר מאלו של רכב רגיל, וגם חזקים ויציבים יותר, על מנת לאפשר לרכב יציבות בתנאי שטח. גם המצבר, כמובן, יהיה גדול וחזק במיוחד.

מצברים

המצבר הוא הסוללה של הרכב, החלק ברכב אשר יוצר את ההנעה, את ההפעלה של כל המערכות החשמליות ברכב ? החל מן ההצתה החשמלית של המנוע, ועד ההפעלה של נורות הרכב, המזג, הרדיו, החלונות החשמליים וכן הלאה. מצברים עשויים בדרך כלל מאלקטרודות אשר עשויות מעופרת, ומאלקטרוליט המורכב מחומצה גופריתית המדוללת במים. המצבר יוצר זרם חשמלי, אשר מועבר ישירות אל המנוע ואל החלקים החשמליים האחרים שברכב. ללא מצבר, שום כלי רכב אינו יכול לפעול, ולכן בכל כלי רכב, חשוב לוודא אחת לתקופה את תקינות המצבר, וכמובן לדאוג להחליפו אם יש בו תקלה כלשהי.

מצברים לרכבי שטח

המצברים צריכים להיות מותאמים לרכב שבו הם נמצאים. מצברים אשר מיועדים לרכבי שטח, כאמור, צריכים להיות גדולים וחזקים יותר מאשר מצברים של מכוניות רגילות. מצברים לרכבי שטח צריכים להפעיל כלי רכב גדול וגם מורכב, בעל מערכות חשמליות רבות וחשובות אשר חיוניות להצלחת הנסיעה בשטחים לא סלולים. כאשר רוכשים מצברים עבור רכבי שטח, חשוב לוודא את האיכות שלהם, ולרכוש אותם במקום בעל שם וניסיון.

0/5 (0 Reviews)
By | 2018-06-20T10:55:50+03:00 יוני 20th, 2018|בלוג מצברים|
דילוג לתוכן