מצברים לרכב ג’יפים

//מצברים לרכב ג’יפים

חווית הנסיעה בג’יפ היא חוויה ייחודית המושכת ישראלים רבים להשכרת ג’יפ או לרכישתו. כדאי לשים לב לאיכות ברכישת מצבר לרכב השטח, איזה מצבר כדאי להתאים לו?

ג’יפ JEEP הוא שם של חברת רכבי שטח, שהפך במהרה לכינוי כללי לכל רכבי השטח למיניהם. עם רכב השטח אפשר לנסוע בדרכים לא סלולות, מורדות ועליות, גבעות ודרכים תלולות.

היכולת הייחודית של הג’יפ היא מערכת הנעה המבוססת על ארבעת הגלגלים, בשונה מרכב רגיל שבו ההנעה היא בגלגלים האחוריים או הקדמיים בלבד. רכב שטח דורש מערכות חזקות, מצבר לרכב שטח יהיה עמיד יותר ומנוע חזק יותר מרכב רגיל. תכונה ייחודית זו נותנת לרכב את היכולת לתמרן בעוצמה בתנאי דרך קשים ולעבור בהצלחה מכשולים רבים.

סוגי ג’יפים

רכבי השטח נבדלים בסוגיהם השונים לשימושים אחרים. הג’יפונים הקטנים, מצוידים במערכות תפקוד בסיסיות, בעלי יכולות יחסית נמוכות אך נותנות מענה לנסיעה בשבילי עפר ודברים דומים.

הג’יפים הקלאסיים הם הנפוצים לשימוש בתנאי שטח קשים, מגוונים בדגמים שחלקם חזקים ביותר וחלקם יותר פשוטים, אך בסופו של דבר הם מסוגלים לעמוד במורכבות הדרך ובנוחות הנסיעה. ככל שהג’יפ גדול יותר, בדרך כלל הוא יצויד ביותר כוח סוס ובמנוע עמיד יותר, כדי להביא לביצועים מקסימליים בכל תנאי הדרך.

כמו כן, קיימים גם ג’יפים מקצועיים ביותר בעלי יכולות טכניות גבוהות המשמשים בעיקר כרכבי עבודה. הם מכילים בדרך כלל מספר גדול של מקומות ישיבה וחזקים מספיק בכדי לעמוד בתנאי שטח קשים ולאפשר שימוש בהם לזמן רב.

שימושים בג’יפ

מלבד השימוש העיקרי של חברות שונות לצרכי עבודה בשטחים קשים ובמקומות מורכבים, נעשה שימוש רב בג’יפים למטרות פנאי והנאה.

חווית הנסיעה בג’יפ בטיול גרמה לביקוש רב של המטיילים כך שחברות רבות מציעות את שירותיהן בטיולי ג’יפים במסלולים מיוחדים ובהשכרת ג’יפים לחובבי נסיעה אתגרית.

מצברים לרכב שטח

שמירה על מצבר טוב לג’יפ שלכם חשובה הרבה יותר מרכב רגיל. כדי לשמור על כוחו הרב של הג’יפ וביצועים טובים ולמנוע ממנו לשבוק חיים במהרה, כדאי לרכוש מצברים לרכב רק ממוסך מורשה שיתאים עבורכם את המצבר לרכב התואם. בדרך כלל מומלץ לבחור מצבר לרכב תוצרת שנפ, חברה ישראלית, הוא נפוץ ביותר וידוע כמצבר טוב ואיכותי.

0/5 (0 Reviews)
By | 2018-06-19T12:50:06+03:00 ספטמבר 19th, 2017|בלוג מצברים|
דילוג לתוכן