מצבר איכותי לג’יפ שלך

//מצבר איכותי לג’יפ שלך

מצבר איכותי לג’יפ שלך

גלגולים רבים עבר רכב הג’יפ מאז המצאתו ועד לשימושים השונים ולמבחר הדגמים הקיימים בקטגוריה זו כיום. הג’יפ כבר מזמן לא משויך לחברה מסוימת אלה הפך לשם גנרי לסוג רכב זה.

רכב הגי’פ שאותו אנו מכירים כיום הומצא למעשה בשלביה השונים של מלחמת העולם השנייה. הצורך עלה מהשטח והגיעה דרישה ובקשה לרכב אשר יהיה בעל מנוע ועוצמות מספיק חזקות על מנת שיוכל להתמודד על תנאי שטח קשים ומפרכים. לשם כך המציאו וייצרו בחברת פיאט-קרייזלר את הרכב בעל ההנעה הכפולה. לרכב זה הם קראו ג’יפ.

העוצמות ומכניקה הייחודיות של הרכב מצריכות גם מצבר לרכב איכותי ועוצמתי על מנת שיתאים לתנאי השטח שבהם נמצא הגי’פ. על כן בבחירת מצבר לרכב מסוג גי’פ, יש להתייחס לסוג הרכב, לצורת השימוש בו ולהתאים לכך את איכות וצורת המצבר. מצברים לרכב אשר אינם תואמים את תנאי השטח והדרך שבהם נמצא הרכב עלולים להינזק בקלות ובכך ליצור מצב של רכב לא אמין ולא מספיק חזק.

הגי’פ של היום זה לא הגי’פ של פעם

כאמור, רכבי הגי’פ הראשונים של פעם, הומצאו במטרה מאד מסויימת. ועל כן גם עוצבו בדרך זו. רכב הגי’פ היה רכב גס במראהו, בעל מראה מחוספס. רכב אשר מיועד להיות מלוכלך בתנאי בוץ ושריטות. עם השנים ועם התרחבותם של רכבי הג’יפים לחברות הרכב השונות ולסגנונות השונים החלו העיצובים משתנים.

בתחילה השינוי היה קל. עיצובי הג’יפ נעשו בעלי גימורים מעוצבים ויוקרתיים יותר, אך עדיין ניסו לשמר את המראה המגושם והלוחמני. על מנת לאפשר לנוסעים בו לשלב את תחושת העוצמה עוד לפני שהם נכנסים או מנסים לנהוג בתנאים קשים.

כיום, קיים מגוון רחב מאד של רכבים מסוג ג’יפ, המיוצרים בדגמים ועיצובים שונים. ישנם הגי’פים השומרים על ייעודם הראשוני ומשמשים לנסיעה בתנאי שטח. אבל בנוסף לכך כיום ניתן למצוא גם גי’פים מעודנים יותר ומעוצבים בצורה רגועה יותר. אשר משמשים מעין סמל סטטוס ומעמד. גם ללא הצורך בנסיעה בתנאי השטח שאליו מסוגל הרכב.

0/5 (0 Reviews)
By | 2018-06-20T11:02:55+03:00 יוני 19th, 2018|בלוג מצברים|
דילוג לתוכן