מצבר לג’יפים ורכבים

//מצבר לג’יפים ורכבים

מצבר לג’יפים

ג’יפים הפכו בשנים האחרונות לכלי רכב עירוני, וגם לכלי רכב המיועדים לשטח. יש ג’יפים שכל היעוד שלהם הוא להיות רכב שטח, והם בנויים כך, ומיועדים לפעילות חזקה ועוצמתית, ויש ג’יפים עירוניים, הקטנים יותר מרכבי השטח, אבל בעלי נוכחות, יופי, ועיצוב פראי מהפנט. לג’יפים עירוניים יש יתרונות גדולים בתחום הנוחות, והבטיחות, מה שהופך אותם לפופולאריים במיוחד עבור הורים לילדים קטנים. בזכות העיצוב המרווח שלהם, והבטיחות הגבוהה. לא רק הורים לילדים בוחרים בג’יפים עירוניים ככלי רכב מועדף, גם מי שאוהב להרגיש את חדוות הנהיגה, יבחר ברכב כזה. או מי שאוהב לשלב טיולי שטח בסופי שבוע, אבל גם נסיעות מפנקות ונעימות בעיר, במשך השבוע.

לעומת הגיפים העירוניים המצוחצחים והמפנקים, קיימים אחיהם- ג’יפ שטח. אלו ג’יפים שמיועדים במיוחד לנסיעות שטח, במקומות לא סלולים, ומסולעים, ויכולים לעבור ולנסוע על פני רוב המכשולים, בזכות המנוע החזק שלהם, ההנעה המשולבת והגלגלים הגדולים. אלו רכבים למי שאוהב נסיעות שטח, וזקוק לזה כתחביב או מקצוע. אלו כלי רכב חזקים, גדולים, שיודעים שטח, וככאלה הם מלוכלכים, בעלי מנוע חזק ומצבר לרכב איכותי ומתקדם שיכול להעניק מספיק חשמל לכל פעולות הרכב.

כלי רכב כזה מכיל מערכות חשמליות רבות, בתוכו, למשל מערכת מולטימדיה, ומערכת GPS  מתקדמת. מערכות אלו מעמיסות על המצבר של הרכב, גם בזמן שהוא עומד כבוי, ולכן, יש צורך במצבר לרכב ג’יפים איכותיים ועוצמתיים , שיחזיקו מעמד, וייתנו זמן פריקה ארוך. עוצמת המצבר תלויה במתח וגודל הסוללה, אבל גם בסוג המצבר, ובחברה. ככל שטכנולוגיית המצבר לרכב תהיה איכותית וחזקה יותר, כך המצבר יחזיק מעמד לשנים רבות יותר, וייתן יכולת טעינה, ואורך חיים ארוך יותר, לרכב. ג’יפים צריכים מצברים איכותיים. כמובן גם ג’יפים עירוניים. אך הדבר חשוב במיוחד ברכבי שטח, הזקוקים למצבר לרכב- ג’יפים איכותיים, בעלי יכולת טעינה מהירה, ופריקה איטית. בשטח יש תמיד סכנה שהמצבר ייגמר, וכידוע, ללא מצבר פועל, הרכב לא יכול לנסוע. לכן, בחירה במצבר איכותי, אמין, ובעל טכנולוגיה מתקדמת, הוא הבחירה הנכונה לג’יפ שטח.

0/5 (0 Reviews)
By | 2018-06-20T11:07:56+03:00 מאי 19th, 2018|בלוג מצברים|
דילוג לתוכן