053-3538038

מצבר לאאודי

החלפת מצבר לאאודי עד הבית – כל הפתרונות במקום אחד

אתם יוצאים מפגישת עסקים ונכנסים אל רכב האאודי היוקרתי שלכם, מתניעים את הרכב, אך הוא לא מגיב. אולי השארתם את האורות דולקים, או שהמצבר כבר עשה את שלו? כך או כך אין צורך להתחיל לחפש מוסך או גרר בסביבה, כי אנו מציעים שירות החלפת מצבר לאאודי עד הבית, או לכל מקום שאתם נמצאים בו.

 

מחפשים שירות החלפת מצבר לאאודי?

אצלנו המחיר הכי זול בארץ

התאמת מצברים לכל הדגמים של Audi

הגעה לכל מקום בו נתקעתם

מצברים הכי איכותיים של מותגים מובחרים

 

לפרטים נוספים ורכישת מצבר חייגו:

053-353-8038

מצבר לאאודי

 

איזה מצבר הכי טוב לאאודי – מצברים מומלצים

רכבי האאודי מציגים שלל דגמים מגוונים וייחודים, החל מרכבים קומפקטיים, דגמי S, מכוניות ספורט וג'יפונים, כאשר לכל אחד מהם נפח מנוע אחר. כדי לבחור את המצבר הכי טוב לרכב שלכם, צריך לקחת בחשבון את סוג הדגם ונפח המנוע. לפניכם מספר דוגמאות:

דגם Audi אמפר קיבול רזרבי זרם התנעה
A3 62 90 540
A4 בנפח 1.6

A6 בנפח 1.8
TT

66 99 640
A8 72 117 660
A4 בנפח 1.9 80 130 720

 

איך מחליפים מצבר ומתי?

תהליך החלפת המצבר הוא לא מורכב מדיי, אך רצוי שיבוצע על ידי חברה מנוסה בתחום. כיום ניתן למצוא שירות של החלפת מצבר לאאודי עד הבית, ולחסוך מכם את הטרחה והדאגה.

בנוסף, ניתן לרכוש מצבר ספייר ולשמור אותו ברכב, זה בהחלט יכול לסייע אם נתקעתם באמצע הדרך ללא מצבר. האופציה הזאת רלוונטית אם אתם יודעים איך להחליף את המצבר בעצמכם.

תוחלת החיים הממוצעת של מצבר היא בערך 3 שנים, ולכן מומלץ להחליף את המצבר לפני שהוא שובק חיים לגמרי. אם אתם לא בטוחים כמה זמן עבר מאז שהחלפתם מצבר, ניתן לבדוק את תאריך התפוגה המוטבע על גבי המצבר.

 

3 תקלות נפוצות במצברים של אאודי

1. חיבורים רופפים – אם חיבור המצבר לא נעשה בצורה טובה ומקצועית, ייתכן שהחיבורים יהיו רופפים ויפגעו ביכולת של המצבר לעבוד כראוי.

2. קורוזיה – מצבר לרכב אאודי יכול לצבור קורוזיה בקצוות החיבורים, ולכן חשוב לנקות אותו היטב ולייבש עם סמרטוט לח.

3. בעיה באלטרנטור – תפקידו של האלטרנטור להטעין את המצבר. אם האלטרנטור לא תקין, המצבר לא יקבל חשמל ובסופו של דבר יפסיק לעבוד.

 

מצבר לאאודי A1 – כך תשמרו על חיי המצבר

שומרים על ניקיון – הסוללה יכולה לספוג לא מעט לכלוך שיפגע ביכולות שלה, כמו אבק, קורוזיה, ושאריות פסולת. הקפידו לנקות את הסוללה בזהירות, לקרצף את הקורוזיה ולייבש אותה במטלית לחה.

יוצאים לחופש – יוצאים לחופשה ארוכה והרכב לא יהיה בשימוש? קחו את המצבר יחד איתכם, או לפחות נתקו אותו לגמרי כדי למנוע את התרוקנותו.

לא שוכחים לכבות את האור – אולי המנורה הקטנה שברכב נראית לכם חסרת משמעות, אבל למעשה אם תשאירו אותה דולקת היא תרוקן לכם את המצבר בזמן שהרכב לא מונע.

מתאימים את המצבר לדגם – רכבי אאודי A1 זקוקים למצבר בעלי הספק של 50-80 אמפר, בהתאם לדגם ונפח המנוע. בחירה לא נכונה עלולה לפגוע בביצועים ובחיי המצבר.

 

מצבר לאאודי Q3 – למה לא כדאי להחליף לבד?

התאמת המצבר – מצבר לרכב מסוג אאודי Q3 צריך להיות בעל קיבולת של 72 אמפר לשעה. חשוב להתאים את המצבר לדגם הרכב הספציפי, כך שעדיף להשאיר את הבחירה למקצוענים.

שירות מהיר ויעיל – צריכים להגיע לעבודה בהקדם והרכב לא מניע? חברת מצברים נט מציעה שירות מהיר ויעיל הכולל החלפת מצבר עד הבית. אין צורך לדאוג להזמנת גרר ותשלום עבור ביקור במוסך, כי אנחנו מביאים את הפתרון עד אליכם.

בדיקה ואבחון – לפני שאתם ממהרים להחליף את המצבר הישן בחדש, אנו מבצעים בדיקה מקיפה כדי לוודא שאכן צריך להחליף מצבר. ייתכן והמצבר התרוקן וזקוק "להחייאה" קלה, או שהבעיה נובעת ממקור אחר כמו האלטרנטור.

 

כמה עולה מצבר לאאודי?

דגם המצבר  מידת אמפר מצבר לאאודי מחיר
מצב שנפ 55 אמפר 450-560 ₪
מצבר שנפ 62 אמפר 490-540 ₪
מצבר ורטה 60 אמפר 545-700 ₪
מצבר שנפ 72 אמפר 560-640 ₪
מצבר ורטה 72 אמפר 640-860 ₪

 

0/5 (0 Reviews)
דילוג לתוכן